mandag 27. desember 2010

Julestresset..

Ja vet, har ikke blogget på lenge.. Sorry!!

Dere skjønner, den 20. des hadde jeg den værste dagen ever =( Ulykkesdagen..

Jada, klarte å smelte PC'n til Marlen, så den ble ubruklig. Ja bare jeg som klarer det. Alt annet den dagen ble bare dritt det og.. Gikk på feil bane, sto ute i 20 min i -17 grader, kranglet med alle uskyldige, og følte meg helt ubruklig på denne jord.

Men nå er alt ordnet.. Nesten :) Snille foreldre som vet råd!!

Dagene frem mot julaften ble litt sånn "meh".. Dårlig var jeg og, så det ble ikke noe jobb hverken bittelille eller lille julaften.. Bare klesvask, og litt rydding..

Pappa og jeg dro en tur på Sandvika, og da ble det julegavetid! MACBOOK PRO!!! Haha stakkars pappa løp gjennom hele senteret, fra Lefdal til JC for å fornye gavekortene mine 2 PÅ 9!!! :O Men vi rakk det.. Yey..!!

Og så var jeg en liten tur hjemme hos pappa på lille julaften også :) Han var også syk, og skulle jobbe julaften.. Men fortsatt ved godt mot. Var veldig underholdene å se på pappa pynte treet alene. Og ALLE julekulene til Gry (som var reit til Bergen for julen, med barna)... Hihi, men etter mye hodebry fikk alle julekulene sin plass :D

Julaften ble hjemme hos mamma med Thomas sin bror hans famile, dvs kone og en ett-åring og en tre-åring.. Great fun, og masse liv og gave som fløy i alle rettninger.. Thyra orket nesten ikke pakke opp alle :P haha... Jeg fikk en del stæsj, men Macen var jo hovedgaven fra div familie :)

Og nå har jeg hatt noen deilige late (og litt masete) dager hjemme hos a mor. I går rømte jeg riktignok hjemmefra for å besøke Margarita og Mari, hjemme i leiligheten på Maja... Superkos, har jo ikke sett de på evigheter... Eller Mari var jo her for ikke så langesiden, men Marga har jeg jo ikke sett siden sommeren.. Jentene mine!!

Mormor og morfar kom igår.. Hadde julaften på nytt, sikkelig kos =) Idag var vi en tur på Sandvika.. Romjulssalg :D Ble genser, bluse, rettetang og bølgetang og tre ringer :D Yey!!

Imorgen er det trening i tigershallen :)

Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar