søndag 18. desember 2011

Alle gaver snaaaart i boks!


Ja da prøver jeg igjen.. Internetten vår er jo ikke helt våres venn, så alt jeg skrev isted ble borte. Blæ!

Idag har jeg altså vært tobarnsmor for Thyra og Charlotte! Heldigvis fikk jeg sove litt lenge da, for de lekte så fint.. Begge hadde dratt i femtiden, så da bestemte jeg meg for å utnytte søndagen og ikke bare være inne liksom.. Så derfor dro jeg til Oslo City og ble neeeesten ferdig med alle julegaver.. Ble tom noe til meg. Ny rosa lue :D

Som dere ser så har vi det kuleste og minste juletreet, fyllt med cheer-sløyfer og godteri!

I morgen slutter jeg tidlig.. Som er veldig deilig, bare synd det er fordi vi skal legge bestefar i jorden..

Natta alle!

2 kommentarer:

  1. HVOR har du kjøpt den luen :D? den var bare rååå fin ! love it

    SvarSlett
  2. Den er kjøpt nå nylig på H&M :)

    SvarSlett