onsdag 21. desember 2011

S.L.I.T.E.N

Ho! NÅ gleder jeg meg så sykt til ferie.. Herregud så sliten jeg er liksom :P

Bare to dager til nå!!!

Idag har jeg jobbet som vanlig, og så har jeg vært en tur i tigershallen og trent med litt forskjellige folk, mes seff mest med Lars ;) Død i beina. Fikk ikke turnet så mye som jeg håpet på, men fikk stuntet desto mer enn jeg håpet på da!

Nå er jeg ferdig med alle julegaver og slikt, og det er digg! I går var jeg hjemme hos mamma og feiret jul med Thyra, men ribbe og hele greia. Hun fikk nok gaver da for å si det sånn :P Rosa onepiece fra meg bla. :D og masse barbier og sminkedokke og you name it...!

Jeg burde tatt outfit-bilde for jeg så dødskul ut :D Men men..

Sånn bortsett fra det så har jeg ikke stort mer å skrive om, bortsett fra at jeg har det kjempefint om dagen, tom. dater litt smått og sånn ;) hihi.. DET er mange år siden siste det :P

Alle fire i leiligheten har det chill og koser oss sammen og sånn og det liker vi også!

Nå tror jeg faktisk at jeg kvelder, etter en kjapp dusj! Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar