mandag 26. desember 2011

Dagens outfit

Bukse-tights fra Cubus og genser fra Gina Tricot.

Produktiv dag, har til og med hatt på vekkerklokke ;) Møtt Margarita idag og tatt en kaffe på Olivia på Aker Brygge og gått tur i slottsparken. Åh som hun har vært et stort savn.. Og så har jeg trent med Lars i tigerhallen! Vi fikk til rewind da, det var jo faktisk ganske morro!!

Nå er jeg hjeme og nå har jeg snart pakket (alt for mye) ferdig for en 3-dagers i Amsterdam! Can't wait :)

Jeg har vært der en gang tidligere, men kun i fem/seks timer under en forlenget mellomlanding, så blir spennende å se hva byen har å by på EGENTLIG. Skal være flink pike da, det kan jeg iallefall love, for Amsterdam har jo mye ulovlig å tilby..

Huff, har akkurat bestillt taxi 03.30 i natt, til Oslo bussterminal, og derfra blir det flybuss.. Gah, tidlig!! Flyet går 06.10, så jeg rekker det vel akkurat. Nå begynner jeg jo tross alt å bli ganske skilla på å reise alene. "Bank i bordet"..

Blir nok ikke noe blogging på turen, siden jeg dropper å ta med Macbooken denne gangen.

Ja ja.. Må bare gå igjennom baggen en gang til, i tilfelle jeg har glemt noe.. Bye folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar