mandag 26. desember 2011

Så gjør vi så..

..Når vi vasker vårt tøy :P

Må bare skrive om dette.. For idag har jeg vasket masse tøy for hånd!! Så "gamledager" liksom! Føler meg flink hehe..

Vaskemaskinen tok kvelden, så alle klærne mine ble liggende inni, halvmøkkete og klissvåte. Så da var det bare å trå til. Herregud så slitsomt!! Skikkelig workout liksom..

..Og sykt irriterende. Håper det blir fikset snart.

Ja.. Kan jo nevne at julaften var mer enn vellykket. Fikk masse fint og hygget meg med familie slik man skal i tradisjon tro. MEN så dro jeg jo hjem på natten, siden mine fine samboere hadde valgt å ha en liten feiring der. Kompisene liksom. Og da kom jeg jo hjem til full fest :D hehe.. Så da ble man dritings på julaften! Haha. Vi var bare 6 stk, men liv ble det.

Dagen idag har derfor vært noe redusert med filmaraton med bla. flåklypa. Klassiker!! Og masse god mat..

Derfor blir det hardtrening i morgen i tigershallen :) Må jo tross alt holde formen til landslagsuttaket ;) I morgen tidlig skal jeg også møte min dypt savnede og elskede Margarita! Can't wait!

Og pakke såklart. Drar jo til Amsterdam i overimorgen!! Yey!

Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar