fredag 9. desember 2011

Jobbjobbjobb!!

Denne helgen ble ikke helt som planlagt.. Hadde jo egentlig ikke planlagt noe, men bestemte meg for at jeg ville dra til Berlin (beach cup) hvis jeg fant billige siste-liten billetter :P

MEN sånn ble det ikke. Både lillesøss og Marlen er på tur uten meg :( men men..

Jeg derimot fikk nøye meg med dobbelvakt på "Rødhette" som er en slags helgebarnehage, der jeg er vikar. En veldig grei jobb å ha, og ikke minst veldig greie penger å få i Januar :) Så idag har jeg først jobbet i Christinedal til halv 3, og så skyntet meg hjem og pakket og dratt rett til Rødhette til halv 5. Der jobber jeg helt til 5 på SØNDAG!!! Jeg tuller ikke :) 55,5 timer jobb fre-lør-søn!!

Heldigvis er det en koselig jobb :) Dessuten så tjener jeg penger denne helgen, istede for å tape penger som jeg jo ville gjort hvis jeg reiste ;)

Klem klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar