fredag 16. desember 2011

So fuckings happy!!

Er så glad :) Har liksom gjort araber flikk strak med skru, HELT fullstendig aleine idag! To ganger ;) Happy happy happy! Herregud, det liksom bare klikka for meg.. Jeg liksom VISSTE at jeg kom til å klare det, for jeg har sett for meg at jeg klarer det sååååå lenge nå. Så jeg bare gjorde det! Helt uten spotter, helt random etter trening. Endeliiiig :) Finnes film på facebook..

Bortsett fra det så har jeg ikke stort mye å fortelle. Har vært på Theater idag, "Snekker Andersen" sammen med barnehagen. Julestemning <3

Jeg har også vært et råskinn når det kommer til julegavehandel ;) Egentlig så mangeler jeg kun gaver til mannfolkene i livet mitt.. Dvs. De to jeg bor med, pappa, lillebror, stebror, bestekompis og morfar.. Fuck det er vanskelig å kjøpe gaver til menn.. Hvis jeg ikke får noen ideer snart så får alle lommefitte og sokker :P Hehe..

BTW: Imorgen er det Viqueens sitt juleshow da dere :) Kom å se i Oppsal Arena kl.15!! Blir bra assa!

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar