fredag 2. mars 2012

Flytta daaah!

Da har jeg flyttet. Sorry for dårlig update, men det har liksom gått i ett de siste dagene. Natt til Fredag ble jeg ferdig med å vaske ut av gamle leiligheten og låste døren for siste gang. Veldig rart og litt deilig faktisk. Måtte ta taxi til mitt nye hjem, for bussene hadde sluttet å gå :P litt trøtt på jobb på Fredag kan man si. MEN er stolt av meg selv, for jeg har klart å klemme inn både jobb, Amazingtrening, ps med Lars og spirittrening i det tette flytteskjemaet. Min elskede bror Marius kjørte Oslo rundt onsdag kveld med meg, for å flytte mine 17 (kødder ikke!!!) bagger/søplesekker/kofferter med klær! Og siden hele gamle leiligheten ble helt tømt på onsdag kunne jeg ikke bo der. Men siden senga mi fortsatt sto der hadde jeg heller ikke noe sted å sove i den nye leiligheten (sofaen var i fem deler). Heldigvis har vi flotte nye naboer i oppgang A, som ga meg husly for natten! Var jo faktisk hos dem vi vorset før vi dro på LMFAO-konserten :)

Torsdag ble en stressende dag :P først ble det en tur ned til kontoret til den nye huseieren, for å få kopi av kontrakten, så ble det en tur til Handelsbanken for å åpne depositumskonto. Såååå ble det å dra til Majorstua for å flytte mine møbler! Lars var en reddende engel, hjalp meg i flere timer, men neste gang jeg flytter så leier jeg polakker, som jeg bare kan kommandere rundt! Basta! Ble mye bæring hele dagen, med et lite unntak av trening, og så vasket jeg ut av gamle leiligheten hele natten, som jeg jo nevnte isted. Var helt skjelven da jeg la meg. Nå står senger og møbler og klær i et kaos på det nye rommet, så jeg sover hos Marlen enn så lenge :) blir vel rydding til helgen ;) Eller noe :P

Idag blir det først Spirittrening fra 12-15, og så komme meg til mamma for å feire hennes bursdag kl. 17. og i mellom der så må jeg rekke å kjøpe madrass og dra hjem med den og så dusje og skifte og ta toget.. STRESS.com! Det går ganske enkelt ikke.. Men verdt å teste :P

Nå, altså isted, før 00.00 så hadde jeg og Fredrick besøk av naboen, og en kompis av han og en kollega av Fredrick fra Yatzi. Ble et mini-vors/fikse seg før jobb... Nå er alle dratt.. Og jeg er her. Flinke meg!! :) Liker allerde å bo her, fordi det liksom bare kommer folk innom. DET liker jeg :) Nå må vi bare få litt orden her, sånn at det er litt kulere å få besøk ;D

Natti!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar