søndag 18. mars 2012

NM over for denne gang :)



Bare blitt tagget i ett bilde so far, men more to come sikkert :) Her er jeg med ass treneren min Kine og de to pokalene som våre jenter og gutt tok i helgen :)

For min del ble det gull med Spirit, som vi selvfølgelig er kjempefornøyd med, og en bronsje i PS med Lars! :)

Er veldig happy over helgen, Viqueens tok masse medaljer (mest gull :P) og det er alltid en glede!

Ellers så må jeg jo også si at kanskje det beste med hele NM er jo å si hei til alle man kjenner, og så klart når til og med de man ikke kjenner sier hei til meg da :D Alltid hyggelig å slå av en prat med cheerfolk fra nær og fjern!!!

Dessuten var nivået utrolig høyt i år og, og det gleder meg stort! :)

Nå må jeg sove, for jeg er syk med en kropp som nå takker for seg for denne helgen :P

Puss puss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar