onsdag 21. mars 2012

Grei jobb :)

Så har man kommet seg til Oslo igjen og tilbake i jobb og alt det der normale :)

I går kveld hadde landslaget møte med antidoping Norge, og seff ble det litt stunting før og etter ;) Møtet var greit nok! "Kids, don't do drugs" hehe... Men fikk faktisk svar på noen viktige spørsmål om bla. Ibux, kosttilskudd, koffein, astmamedisin osv :)

Idag etter jobb dro jeg rett på et oppdrag med Bulletproof-groupstunten. Veldig rart oppdrag, for vi skulle bare være en distraksjon for noen viktige menn i dress som skulle testes under press haha. Atså fikk de ikke lov til å se på oss, for de skulle sammarbeide om et prosjekt. Så ja, vi gjorde oppgaven dems vanskelig i de sprakende draktende som så vidt dekker rumpa, med bråkete cheermusikk og bow og scorp og you name it ;) Vi tom. cheeret haha!! Litt vanskelig var det jo, når jeg sto oppi lampa pga ekstremt lav takhøyde, emn følte vi gjorde det beste ut av situasjonen. Ble litt knestunting og forlengs fra spunge og sånne småting :P Men etter å ha snakket med de folka etterpå forsto jeg det sånn at de sleit med å holde på konsentrasjonen om oppgaven sin hehe. Mission complete... Ny opplevelse da, å ha show for folk som "virkelig ikke bryr seg" :P Men utrolig morsomt oppdrag alikevell :)

Etterpå tok jeg turen til Espen som jobber i TV2, siden jeg var i nærheten. Der satt jeg å loka litt med han og så på alle skjermene og knappene, og gamle viqueens-klipp :D

Nå er det natti!! Tidligvakt i morgen yeah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar