mandag 19. mars 2012

Sovedagen!

Ja, denne dagen har vært svært lite begivenhetsrik. Kan vel med hånden på hjertet si at jeg har tilbrakt dagen på facebook i sengen, kun med et lite untak av et legebesøk.

Hos legen tok jeg tre blodprøver, og denne gangen uten å treffe nerver og slikt. Fikk bekreftet at det ikke lenger er noe galt med meg, og det er jo godt å vite. Selv om den uforklarlige feberen fortsatt er et mysterium da. Nå er jeg bare sliten, og har derfor sovet MASSE idag :) Godt med noen dager med oppladning hos mamma i Heggedal, før hverdagslivet med jobb og VM-oppkjøring begyner for fullt!

Snakket i 1 time på tlf med min dypt savnede Leila idag og det var såååå kos!! Gleder meg ENORMT til hun flytter til Oslo til høsten :D

Ja.....

Ca så spennende var denne dagen :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar