tirsdag 6. mars 2012

NM-oppkjøringen, siste innspurt :O

SOOOOOORRY! Jeg har vært elendig på å oppdatere. Men leiligheten er ikke ferdigryddet, så ingen bilder før det er PERFEKT ;) Fårløpig har jeg fortsatt ingen seng, men vi har funnet en løsning på det her i leiligheten :P

Blir å kjøpe madrass til uka, når jeg får lønning! Yeeey! Og forhåpentligvis også garderobeskap... Rommet mitt er fortsatt fyllt med klær =/

Ellers så kan jeg jo fortelle om helgen. Fredag.. Hmmm.. Trening på nih, vi hadde vors hjemme om jeg ikke tar feil. Mulig det var lørdag. Var iallefall naboene fra oppgangen ved siden av som kom en tur. Uansett så var jeg iallefall med i pysjen, med et glass melk, for jeg skulle tross alt opp tidlig :) Trening HELE helgen, så nå begynner vi å bli klare for NM!! Og på søndag ble det Avicii-konsert på meg, med Yatzi-gjengen!!!! Det var HELT sykt konge bra, tom edru, hvem skulle trodd :D Mandag ble seff en tøff dag pga lite søvn, ikke at det var noe synd på meg. Først jobb i bhg og TIDLIGVAKT og så jobb på Yatzi etter det igjen. Ble garderoben og Cover på meg for første gang. Supermandag!! :D Er over ett år siden jeg jobbet i garderobe sist (Buddha), but I still got it, og vi fikk rekordmye tips! =)

Idag har med andre ord også vært en slitsom dag, og faktisk hakket værre enn i går. Vært i hallen fra 16.30 til 22.15. pga trenermøte fra 21.00.. Men gøy å se på Force trene og seff Care, danselaget vårt!

Nå er det natta. Imorgen venter en liiitt mer rolig dag, Amazing og Lada-trening etter jobb, og seff litt sol på kvelden.

NM-nerver!!!

2 kommentarer:

  1. Åååh, gleder meg SÅÅÅ til å se dere på NM <3 Selvfølgelig også til å delta selv, med VCT :)

    SvarSlett
  2. Så koselig :D Lykke til de siste dagene av oppkjøringen!!

    SvarSlett