tirsdag 22. juni 2010

Da satt jeg her da

Tja. Hva kan jeg si.. Jeg kan begynne med at jeg akkurat kom hjem etter en koselig time på Oslo S. Kan aldri bli for mange av dem. Hater på en måte at det er sommerferie, når ikke JEG har det (selv om jeg er sykemeldt da.. Men i hodet mitt er jo ikke det sommerfeie, siden jeg jo skal tilbake på jobb igjen). Grunnen til at jeg hater det er fordi NSB bare har bestemt seg for at 23.05 skal det ikke gå noe tog mot Heggedal. Great. Så derfor har jeg koooosa meg en time på den elskede stasjonen, siden jeg ikke var velkommen noe annet sted enn hjem, og fordi ingen kunne hente meg i Asker. Koselig å slutte på trening 22.00 og være hjemme 23.55. Livet smiler mot meg om dagen.

Ellers en ok dag. Vært i Frognerparken. Stuntet litt smått. Og vært i hallen etter det og hatt gs. Gikk ganske bra =) Mer gs i morgen så det er kjempedeilig når vi ikke har så mange treninger frem mot EM nå..

Ellers går ting sånn mindre passe. Hodet bobler av bekymringer. Humøret svinger som en jojo. Kroppen er sliten. Alt jeg ønsker er ett kyss i panna og en hånd å klemme på.. Jeg er tross alt i tvil om jeg gjorde det riktige. Så snille deg, hold rundt meg og si det var det.

Så dagens visdomsord.. Ta vare på de du er glad i, du vet aldri hvor lenge du har dem :)

3 kommentarer:

  1. Det er jo ikke akkurat så mye du kan gjøre med det nå da, så isteden for og synes synd på seg selv burde du vel bare komme deg over det..

    SvarSlett
  2. Det er så enkelt å si, men så utrolig mye vanskeligere å gjennomføre. Å synes synd på seg selv er ikke bra, men å late som man er glad er værre. Men jeg skal ikke si du ikke har rett, det hadde vært kjempedeilig å komme over det, det bare er ikke noe jeg kan knipse med fingrene for å fikse.

    SvarSlett
  3. Jeg og Thyra vi elsker deg masser. Det er lov å være lei seg i blandt.Fornuft og følelser er vanskelige å kombinere noen ganger. Når man er på den andre siden, er man starkere og noen erfaringer rikere som kan hjelpe både deg selv og andre.
    Mormor pleier og si at man ikke skal se i backspegeln for ofte... Du har en herlig fremtid i møte. Du er ung, pen og en kjempefin jente og datter.. Tro på deg selv og fremtiden... Klemz mamma

    SvarSlett