fredag 11. juni 2010

Heavy

Ja snakk om :P

Tja.. Hva skal jeg si.. Jeg må unnskylde.. Føler jeg gjør det i vært blogginnlegg, men det får nå være så.. Blogger som regel på min elskede DRITTPC, som står her hos mamma.. Og hit gidder jeg ikke dra så ofte.. Stress.. Så derfhor, lite bloggings.

Jeg jobber og trener.. Og jah det var det. Lite interessant. Venter på tirsdag, neste uke... Kroppen føles tung nå og jeg orker snart ikke å holde meg oppe. Spess jobb er drittungt nå! Mamma sier at hjertet mitt pumper mer enn det normalt sett gjør, og derfor er jeg mye sliten, og sammen med det unormalt lave blodtrykket mitt blir ikke saken bedre =( Men jeg overlever.

Jeg savner min elsklingsmargarita, selv om jeg ikke ar sagt det til hun. Jeg vil bare slappe av og bli tatt vare på.. Og det skjer best rundt deg!

Gruer gruer gruuuer meg til neste uke og håper at ordner seg for meg. Det fortjener jeg.

Huff, sykehus er skummelt.

Nattinatt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar