lørdag 26. juni 2010

Yesterday today :)

Imorgen blir en bra dag, jeg kjenner det på meg :D

Idag var en super trening, følte virkelig at jeg fikk gitt masse!! Fikk tankene bort fra alt maset og kunne fokusere på positive ting. Håper det fortsetter sånn. Dessverre virker det som om dette kan ta litt tid, for jeg blir minnet på alt det fæle flere ganger om dagen, på gata, på tv osv. Gleder meg til jeg kan slutte å tenke på det, hvis det i det heletatt kommer til å skje. Liksom helt.

Åh, må fortelle :) "liksom-veterinær-Ida" slår til igjen. Thyra sin elskede katt Charlie satt å koset med meg, og jeg strøk han over pelsen. Jeg fant en klump, og klumper er aldri bra. Dette viste seg å være en megaflott, som tydelig hadde vært der en stund. Flinke meg nappet den bort til Charlies store fortvilelse. Omg så fæl den var. Jeg fikk den ut hel og ble liggende på teppet å kravle, med de ekkle beina sine. Tilslutt fant jeg en lighter og gjorde slutt på dritten ;) poof så var den borte bokstavligtalt. Ida redder dagen :)

Nå er jeg ferdig med de gode gjerningene for idag, så nå er det natta :) klem klem!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar