onsdag 16. juni 2010

På fredag er det fredag

Da skal jeg på sykehuset. Igjen. Gruer meg kjempemye. Har aldri vært innlagt før, eller i narkose eller noe slikt =( Gruer meg til å kanskje våkne opp med smerter ol... Heldigvis er pappa der som er lommekjent på Bærum sykehus, og Didrik, så da våkner jeg heldigvis ikke opp alene. Jeg er heldig som har så snille gutter rundt meg.

I går var jeg på sykehuset også. Jeg skrev på masse skjemaer, fikk noen piller og tok blodprøve og var på undersøkelse hos en lege. Undersøkelsen er den værste jeg har vært med om, nesten. Værre enn mamografi for å si det sånn =( Får fortsatt dårlige flashbacks som gir meg frysninger over hele kroppen. Liker ikke hardhendte leger og sure gamle sykepleiere som glemmer å fortelle meg ting, og som setter blodtrykksmåleren oppned på armen min.

Nå er jeg alene for første gang på jah, hvertfall en uke. Det er litt deilig egentlig, men vi får se hva kvelden bringer. Nå får jeg iallefall mulighet til å starte med all klesvasken jeg har....

Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar