mandag 7. juni 2010

Mitt valg

De siste 3 ukene har vært en berg og dalbane, tankene har strømmet på, tårer og krangel og hodebry. Nå er alt bedre.

Jeg er glad for at jeg har tatt en besluttning. Nå kan jeg "leve" igjen. Har liksom vært zombie frem til nå, for all energi har gått til å tenke. Tror jeg aldri har tenkt så mye på en gang. Men selv om jeg er glad for at jeg har bestemt meg, er jeg ikke glad for at jeg måtte velge. Dette har vært den vanskligste besluttningen min i løpet av mine 20 år, og kanskje vil det være det til jeg dør. Valget mellom liv og død, min fremtid og andres fremtid, presset jeg har følt på kroppen, du kan ikke en gang fårestille deg hvor vanskelig det har vært.

Kanskje vet du, kanskje vet du ikke. Men av hensyn til mine juniorer og andre som ikke kjenner meg så godt som jeg vet leser, velger jeg å ikke utdype meg mer.

Snart er alt over...

Uansett, når ting er tungt og vanskelig så er det bare to ting som hjelper, trøst og shopping, "trøsteshopping" med andre ord ;)

Idag har det blitt masse nytt stæsj!! Bilder kommer kanskje =)

Mintgrønn Onepiece, lilla jeans, stor tynn genser i lakserosa, hvit bommulskjole, undertøy, armebånd, sommerneglelakker, stor sommerfugl-hårnål og hårblekning :) Føler meg mye bedre allerede!

Hvis mamma gidder så blir det striping av hår i kveld ;) Me like!

Klemmer fra lille Ida som skal til "maga" i sommer :)

1 kommentar:

  1. jaa vi vil se bilder av trøsteshoppingresultater ;D er bra ting blir bedre nå :)

    forresten, glemte å si det på fredag, hvis du trenger noen å snakke med om disse tingene er det bare å ringe meg :)

    <3

    SvarSlett