søndag 13. juni 2010

Helgen..

Nå er det endelig helg. Dette har bare vært en evig uke som jeg trodde aldri skulle ta slutt, men det gjorde den jo.. Som ukene altid gjør ^^

Neste uke blir tøff og jeg gruer meg skikkelig. Håper det beste for meg nå fremover, at alt går som det skal. Jeg SKAL være med til EM ;)

Bra trening idag, bare sånn for å skrive om noe annet enn noe de fleste ikke skjønner noe av uansett. I det siste har det vært masse bra treninger.. På en måte :) Jeg har faktisk trent noe gs, sånn for første gang siden NM, og det går overrsakende bra ;) Nytt kast på MEG har det blitt.. Jippi, jeg er ikke udugelig lenger ^^ arabian full, eller 180 forlengs med twist om du vil :P Morro uansett!

Har jeg fortalt at jeg har blitt blond? :) Joda har stripet håret før.. Men nå er det blondere enn det noen gang har vært. Føler jeg selv iaf.. Morro, hihi :)



Ja og btw.. Jeg har på meg den nye onepiecen min på bildet ^^ Love it!!

Nå skal jeg sette på en klesvask og lade batteriene for en ny dag imorgen! Vq sommeravsluttning er ikke noe man skal gå glipp av.. Klemme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar