tirsdag 1. juni 2010

Sommer, lek og barnegråt..

Hei du bortglemte blogg..

Idag har jeg fått singlett-skillle på ryggen og det betyr at jeg har fått farge.. Me like! Barnehage is the SHIT om sommeren ^^

Nå har jeg altså flyttet. Igår gikk hele dagen med på å vaske HELE leiligheten. Det tok sin tid men fader så fornøyd jeg ble =) Synd jeg ikke skal bo der mer.. Nå har jeg flyttet inn på gamle soverommet til Elise, hos mamma, med fire blå IKEA-bagger, en søplesekk, en koffert og to treningsbagger med klær. Resten står hos pappa.. UANSETT.. Det betyr at jeg må pendle igjen.. Å herlige Spikkestad/Moss-tog, jeg har savnet deg, jeg ELSKER deg! Eller ikke.. Sukk og om og men.. Men jeg overlever, og sparer penger.. Og det liker vi jo litt (men bare bittebittelitt) =) Gøy å stå opp klokken 6 for å være på jobb halv 9 er det ikke! Dessuten føler jeg meg som en zooblie-sau der jeg følger mengden halvt i svime fra bussen til toget, og fra toget til t-banen. Huff, minner meg om en ekkel film jeg så en gang om zoombiesauer.. grøss. Og avsporing..

Jaja.. Lite mer som er spennende å fortelle.. Eller egentlig ikke. Egenlig har jeg masse saftige nyheter.. Men ikke nå :)

Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar