søndag 28. november 2010

Helgebloggings..

Jada.. Og nå er helgen snart over..

Fredag var kos.. Stress, men kos. Etter barnehagen ble det tur til Tigershallen og trening med Tigers Elite. Det var kjempekoselig!! Jeg gjorde 360 cupie samme vei som de gjorde og tic up heel osv.. og det var utrolig gøy! Viqueens Spirit er BEST på å spise kaker ^^ OG Tigers best på å lage dem ;P

Etterpå ble det rett på jobb på Buddah... Åpning av 18 ID, med dr. Bombay... Ett ord: Kaos!! Hehe.. Med så mye folk og så liten garderobe så sier det seg selv.. Men det gikk greit etter forholdene :)

Igår var det trening med Spirit på NIH, og jeg har aldri lært så mange tellinger på en trening i hele mit liv :P Men nå er snart NM-showet i boks ;) Etterpå dro jeg rett til mamma. Mormor og morfar var der. Så kos å se dem igjen, svanet dem.. Penger, mat og godteri.. Hihi..

Idag har jeg baaaare ligget å dratt meg, etter en stressende helg, med masse trening og jobb.. Sykt lenge siden jeg ikke har gjort noe.. Så DETTE er DIGG!!!

Neste uke... Kommer MARI!! Så vi har en date på onsdag :) Gleder meg sååå..! Lenge siden jeg har sett hun, så vi har sykt masse girl-talk å ta igjen..!

På tirsdag blir det GS-trening.. VQ bulletproof!! Haha.. Det blir vel vår 3. trening ever... Hihi.. Gleder meg veldig..!

Blogges folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar