fredag 5. november 2010

She's so beautiful, and I tell her every day....

"Just the way you are - Bruno Mars"

:) Fått helt dilla på den sangen... Bare drømmer meg bort og ønsker at jeg en dag møter en som er sånn mot meg ^^

Oh you know, you know, you know
Id never ask you to change
If perfect is what you're searching for
Then just stay the same

So don't even bother asking
If you look okay
You know I say

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are..

:) Hvem sier sånt liksom... Sukk ^^

Jeje.. Anyway... Det er vel de sykt interessante dagene mine dere vil lese om? Hehe... og ikke random sangtekster... :P (Jeg har helt dilla på sangtekster hvis dere ikke har skjønt det)..

Så.. Idag har jeg vært på med på det østlandske lærerstevnet, og vært på kurs :) Så nå vet jeg alt om små barn med alvorlige atferdsvansker. Ganske alvorlig tema og veldig interessant kurs. Lærte veldig mye, og gleder meg nesten litt til mandag for å begynne ett nytt og bedre barnehage assistentliv ;) Hihi... Og btw.. (hadde jeg hatt kamera skulle jeg lagt opp bilde).. Dagens outfit ble da Clavin Klein dressbukse, svarte spisse skoletter og en tynn, løs, møkkrosa (ifølge mamman til maylinn) bomullsgenser =) Litt lærerstil vettu ;)

Idag har jeg også vært på politistasjonen :) flinke Ida og Leila brukte bare 1 1/2 år på å skaffe seg politiattest :P Uuups..

OG så har det seff vært trening på nih ;) Masse turn. Føles deilig at flikk strak begynner å sitte sånn ok.. :) jobber seff med flikkflakken... jaja :)

Lært show til i morgen også.. I kjent Vq stil så blir det dagen-før-show :) Og jeg er BASE!!! Det er så gøy og jeg skulle så ønske at jeg kunne være mer av det faktisk..! Det er supergøy og jeg ELSKER utfordringen :) Jeg er faktisk base og tpppflyer i samme show.. Morro^^ OG så skal jeg og Lars ha show! Og så må alle komme og kjøpe lodd, så vi får dratt til worlds!

Nå kommer jeg ikke på mer å skrive.. Så snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar