tirsdag 9. november 2010

Snaaart lønning!

Å kjære lønningsdag, kom til meg... Selv om det ikke blir noe spennende når du kommer, fordi alt blir forsvinner med det samme.. Jaja =)

Denne helgen jobbet jeg også, men denne gangen jobbet jeg på buddah :) Det gikk greit, og etterpå ble det nash. Hihi.. Med en kjeeendis :) Jeg kom meg i seng 7 og sto opp halv 11.. Yes :) Søndag ble trening, vegetarmiddag, fotballkamp og pannekake med sjokolade og is ^^ Var så trøtt Søndag kveld at jeg kunne sovnet stående.. Så det ble en ekstremt tidlig kveld.. FØR 10 haha ;)

Idag var det tilbake på jobb, og der ble jeg en time ekstra.. Dro en tur på butikken etterpå og brukte alle tips-pengene mine. Haha hadde akkurat nok, eller faktisk en krone for lite, så fikk en krone av damen bak meg i køen.. Sykt kleint å putte enkroner på den boksen.. Tar jo evigheter.. :P

Jaja :) Istad ble jeg og Marlen invitert til BI Midas sin trening, så vi dro dit en tur og ga dem noen tips og sånn, siden de holdt til på Majorstua Skole :) Veldig koselig med folk som blir så glad for å lære!

Etter det ble det en tur til Frogner for å ta gratis sol ^^ GPS er tingen ;) Sykt deilig med sol egentlig... Glemt hvor avslappende det er :P Men fikk jeg farge.. Næh ;) Bare en litt tydligere fregne på leppa..

Men NÅ er det natta.. heldigvis får jeg låne Marlens gamle PC, så nå har jeg iaf litt tilgang til nettet igjen.. Like like ^^

Natta folk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar