onsdag 17. november 2010

Postbanken kan henge seg

Max uflaks denne måneden i nettbanken min.. TO ganger på rad har jeg prøvd å betale husleia, uten at pengene har forlatt kontoen min, fordi betalingen har blit "stoppet".. Dette skjer som oftest bare når man ikke har penger på konto.. men det hadde jo jeg, så det endte med at jeg isted hadde 20 000 kr på konto.. sånne ting er skummelt :S tenk hvis man blir kasta ut og sånn.. Huff.. Men sattser på at det funker nå..

Ny vinterjakke idag også.. RØD =) Marlen kjøpte seg en superfin en og da kjøpe jeg hennes andre.. Som jeg missunnet henne fra før.. Grei deal ;)

Juniortrening idag, grønn trening og jeg faila :P haha.. :) Men de er så flinke nå og de kommer til å gjøre meg så stolt på juleshowet.


... Gleder meg til i morgen :)

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar