mandag 29. november 2010

Firework =)


You just gotta ignite, the light, and let it shine
Just own the night like the 4th of July

'Cause baby you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go "Oh, oh, oh"
As you shoot across the sky-y-y

Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh"
You're gonna leave 'em falling down-own-own


Sangen jeg og Lars har i mixen vår...


Hmm.. Har glemt å blogge om at Lars faktisk har brukket nesa si, så ps-trening blir litt utsatt fremover.. Og det var faktisk IKKE min skyld. Ganske fornøyd med det ja. Hater å skade folk. Men gleder meg til å fortsette der vi slapp ;D NM -2011 jadda!


Idag har jeg serr bare gjort det "jeg skal"... Vært på jobb... That's it. Digg dag hjemme i sofaen.. Det skjer jo aldri...


JO foressten.. Jeg har pantet flasker! Flink meg! ...Og kjøpt hårbleking! Ettervekst..Bye bye.. Ja, still going blond...


Nå skal jeg fortsette å være flink.. Og gjøre det værste som finnes i hele verden; betale reginger.. Sukk


Ååhhh.... Snart er det jo jul og.. Gleder meg til gavehandling med neste lønning =) Elise, Marius, mamma, pappa, Thyra, og alle andre som jeg er glad i =) Ingenting er som å glede de!! Så det :)


Blogges!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar