tirsdag 2. november 2010

I hope you find it....

....I hope that you get this message that I'm leaving for you

Cause I hope you find it, what your looking for
and I hope it's everything you dreamed your life could be, and so much more
and I hope your happy

I wanted you to know that nothings gonna change that
and I hope you find it...

Hihi.. Mer fra "the last song"...

Åhh.. Btw.. Glemt å fortelle at jeg har sett Trolljegeren.. SYK film..! Sykt morsom og faktisk ganske skummel :)

Ok trening idag :) Digg med masse styrke faktisk ^^

Det er en ting jeg ikke skjønner med meg selv.. Hvorfor sitter jeg her på facebook i sofaen, når jeg har at rom som eksploderer snart... Seriøøøst :P hmm.. Gud vet! Men jeg tror jeg skal begynne litt nå med å få klærne opp fra gulvet :P (selv om det sikkert kommer ett nytt lag igjen i morgen..) jaja :)

Hmm avslutter med en vakkert bilde av meg, tatt av Voe, fra Eiker open ;D Hihi.. ser ut som jeg "sjeler" eller hva det heter... Flaaaut og litt morro :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar