søndag 14. november 2010

Nattblogging og farsdag

a da var jeg hjemme fra jobb.

Merkelig dag egentlig. Våknet sånn småsyk, med vondt i magen og fikk feber ut over dagen. Hadde show med Viqueens på Telenor Arena, i pausen i kupfinalen i kvinnefotball, og det var gøy. Showet gikk bra, kjedelig bare at jeg ikke var i toppform, så jeg frøs en del. Utrolig at ingen av ambulansepersonellet hadde paracet til meg da :( Kom meg heldigvis fort hjem og fikk dyttet i meg litt drugs og hoppet rett i seng. Våknet i ti-tiden og var heldigvis i mye bedre form og klar for en natt på jobb, på xlnt :)

Sien jeg sov på dagen idag så er jeg ikke veeeldig trøtt nå :P Men men... Soveida sovner alikevell ;D

Men!! Idag, den 2. søndagen i November er det altså farsdag, for de som ikke ha fått det med seg.. Og jeg har verdens BESTE pappa, så jeg vil dedikere mine siste linjer av dette innlegget til han :) Takk pappa for at du er så kul og for at du er MIN pappa. Jeg er veldig veldig glad i deg, og jeg lover å komme på besøk snart =) Mange klemmer "flisa" di!

Natta folkens.. Eller god morgen om du vil =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar