søndag 26. juni 2011

500 kroner i timen..?

Ja, det er sånn innimellom. Hihi.. Måtte jo opp tidlig, men joa det var jo verdt det. Har nemlig vært på oppdrag for Norsk Tipping idag. Skulle egentlig ikke, men måtte steppe inn for en som ikke kunne alikevel. Fikk tlf i går kveld, og var egentlig mest keen på å sove lenge idag.. Men angrer ikke nå. Et par timer i Ekeberghallen for å bli tatt bilde av i cheerleadingdrakt, gjøre et par stunts, noen kast og et par pyramider, og stå å skravle/bli massert mellom shootene.... Grei måte å bli betalt på... ^^

Har også vært på Force og Unique sin generalprøve (i Tigershallen).. Jeg må si jeg ble utrolig imponert.. Begge lag kjørte DRITBRA! =)

Nå er jeg sliten... Har vært litt uggen idag, hatt hetetokter sånn opp og ned, slitsomt.. Men sånn er det jo innimellom :)

Nå skal jeg dø litt på sengen.. Og så skal jeg vel rydde litt.. Kremt, prøve iaf :P

2 kommentarer:

  1. Skal du stille med Spirit eller Force neste sesong?
    Hva vil du helst?

    SvarSlett
  2. Vi har ikke fått svar på uttaket enda.. Det kommer i løpet av sommeren. Jeg går på Spirit nå og søkte også dit neste sesong, men har jo gått på Force før og trives på begge lag :) vi får se hva som skjer, er trenerne som bestemmer!! hadde lett stilt dobbelt hvis det ikke var for at man også må trene dobbelt :P

    SvarSlett