mandag 6. juni 2011

"Dessuten.. Uvitenhet er gull.."

Denne nye hverdagen nå er helt rar og merkelig. Helt tom. Men etter forholdene, så er jeg veldig fornøyd med forandringene, i det alle siste. Selv om det er mye jeg skulle vært foruten, har alle de sterke opplevelsene og vonde beskjedene virkelig gjort noe med fokuset mitt. Det tok mye å endre akkurat det. Å nå fokusere på MEG SELV, og min velvære. Fokusere på min elskede familie <3 DET er jeg takknemlig for. Alle andre ting som har tatt opp plass både i hjertet og i tankene mine før, er lagt langt til side.

Dessuten...

Uvitenhet er gull verdt.

Jeg er ikke redd for å se fremover. og jeg er ikke redd for å bli skuffet, for jeg vet hvor fokuset mitt er.

Jeg er ikke redd for å bestemme. Jeg er ikke redd for å stå for valgene mine.

Jeg er ikke redd for å leve MITT LIV igjen :)

Hvis man vil hjelpe andre er det lurt å hjelpe seg selv litt først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar