lørdag 25. juni 2011

Mitt rom, mine klær og meg.

(Fint at man må sitte på gulvet å blogge, fordi internett ikke funker. GO kabel!!..-.-)

Anyways...

Jeg har ikke fortalt dere leser alt om meg. Sannheten er at jeg engentlig er veldig systematisk, og er flink til å huske hvor jeg la ting sist osv. Når det er ryddig er det RYDDIG! Skippertak ftw.

Men når det er rotete er det ROTETE :( Og akkurat nå er det det.... Big time!

Det har vært det lenge. Det er det værste.

Før jeg dro til USA i April så det helt jævelig ut.. Men jeg bestemte meg for å være flink pike og vasket ALLE klærne mine så og si, da ALT lå på gulvet og rydde alt av skuffer og benker and you name it... Det var hovedsaklig tre grunner til det: Ha med meg rene klær på tur, deilig med ryddig rom når jeg kommer hjem og lage plass til alt jeg hadde shoppet!!

Dessverre endte det med at jeg aldri pakket ut av kofferten min når jeg kom hjem igjen. Jeg bare åpnet den.. Og da eksploderte det tror jeg :P

Nå er rommet værre enn noen gang.. Jeg har nå funnet klær jeg har glemt at jeg har kjøpt osv. ILLE =S (Unnskylder meg selv med min livsstil; jobbe, trene, komme hjem 22.00, spise, facebook, sove.. Men det hjelper fint lite..)

Nå MÅ jeg rydde. Får besøk i morgen (håper jeg) og dette begynner å bli flaut og slitsomt.. Det blir jo bare mer og mer klær :( for jeg har masse mer rent i skuffene mine..

Om 5 dager drar jeg til Praha. Har ikke tenkt til å shoppe noe særlig, så jeg trenger ikke rydde for å lage plass, men jeg må jo i det minste ha rene klær med meg på tur..!! Nå er jeg lei og jeg MÅ bruke all ekstra tid her hjemme på å vaske klær fremmover.. 15 maskiner minst.. :(

JEG VIL HA TØRKETROMMEL!!!

Dette er slutten på mitt überinteressante innlegg. Håper alle leser det :P

2 kommentarer:

  1. ''Sannheten er at jeg engentlig er veldig systematisk, og er flink til å huske hvor jeg la ting sist osv.''

    Kremt :P

    SvarSlett
  2. Aldri hørt om system i rotet kanskje?? ;P Hehe...

    Ok.. Alt bortsett fra kodebrikken til nettbanken.. Den er alltid litt borte
    -.-

    SvarSlett