fredag 3. juni 2011

Friiidag :)

Sov relativt lenge. Deilig å ligge å gotte seg i sengen når solen skinner ned på deg, og du bare gjemmer deg forsiktig under puten og drar deg eeeen halv time til.. Bare fordi du kan :) Japp!

Ellers så gikk ikke hele morgenen smertefritt.. Kappet av meg fingeren. Nei. MEN det så ut som jeg gjorde det iaf... Tok i veldig hardt med kniven og var alt for agresiv.. Haha. Så nå har jeg en lang sprekk MIDT på tommelneglen. Planta liksom kniven der. Lurt. Pain! Men. Jeg visste råd. Liten firkant av te-pose, samt blank neglelakk gjør jammen meg susen for å holde skitt og møkk ute av "sprekken", samt at ikke neglen sprekker mer :)

Trente med dronningene fra 2-4, og var så heldig å steppe inn som "Helle" idag på Force, etterpå :) PS er såååå gøy! GLEDER meg faktisk til Summer open, og enda mer til EM med go'Lars! Lå liksom våken her om natten, og da bare kom showet =) Vi har jo lenge trent på ting som vi vil ha med, men nå er det altså satt, i rekkefølge osv! Vanskelighetsgarden er betydelig høyere enn NM, men showet bygger jo så klart på den rutinen vi kjørte der :) Siden showet ligger akkurat på det nivået vi er på nå og ikke et lite skritt tilbake (slik som vi har gjort på konkurranse hittil) så handler Summer Open seg mest om å "trene" til EM og ha det gøy! Ikke noe skuff hvis vi ikke kjører 100% perf. ;) Ukene etter Summer Open blir jo bare "kjøre show, kjøre show", for å naile det hele til EM! Har jo faktisk ikke kjørt hele showet enda, sammenhengende :S Det blir vel i morgen eller helgen tenker jeg :D Kneet henger der enda. Heldigvis.. Men nå driter jeg i hele kneskiten!! KÖR BARA!

Åh.. Glemte å fortelle at jeg spillt volleyball idag. De søteste Forcegutta; Mats, Stig, Rasmus, Marius, Tim og Martin var utrolig morsomme å spille med. Koste meg SÅ mye! Følte jeg ble ganske god på slutten, kastet meg rundt overalt og sånn :D Ann og Ole-Ivar var igså med som tilskure og var flinke og trente PS på sidelinjen :)

Nå har jeg kost meg med 3 retters middag til Paradise-finalen! Både bær-smoothie og recovery-drink til forrett, Ris, egg, kylling og grønnsaker til hovedrett, og sjokoladeis til dessert :)

Nå er det natta og tidligvakt i morgen tidlig (idag :S) og NIH-trening i morgen!! EM, EM, EM snart!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar