søndag 19. juni 2011

Wæææ..!! Nå er det jo snart EM!!



Snart EM og snart sommerferie :)

Lars og jeg hadde show på sommeravsluttningen til Viqueens idag, og vi kjørte ganske sugent kan man si. MEN vi naila førsteserien, som vi endret etter Summer Open, og DET er jeg dødsfornøyd med :) Begge var ganske døde, og etter showet la jeg meg på en tjukkas og døde litt mer.. Og DA kom jeg på en nedgang fra "toss bowen"!! Overlykkelig for at showet er komplett!!! Hoho.. Lenger og tyngre show har vi aldri kjørt.. Endten nailer vi det, eller så failer vi.. men jeg VIL IKKE TA BORT toss bowen.. blæ. SÅ de neste treningene avgjør!!

Jeg har jo skrevet at jeg kanskje skal til USA og nå sitter jeg altså og ser på flybilletter. Litt skummelt er det faktisk :O Fordi.. Da er det ikke bare "talk" lenger, det er "action"!!!

Blir i August isf, og det hadde vært fantastisk å utvide sommerferien litt.. Komme med NY GIV på jobben hadde vært fint ^^ Nå må jeg bare huske å søke om fri først.. =/

I September blir det jo tur til Finland, så gjelder å ha styr på lommeboken, nå fremover..

Hoho... Blir masse reising nå!! ME LIKE! <3 Praha, Tsjekkia.. New York, USA og Helsinki, Finland.. :) Hmm.. Nice sommer/høst!

Natti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar