søndag 19. juni 2011

Løpe løpe, i regnet, i regnet :)

Igår var det uttak til elitelagene (sr.) og jeg tror det gikk fint.. Vi hadde også "kupertesten" (ja vet da faen hvordan man skriver det).. SLITSOMT! Men gøy å løpe litt på bane igjen :) Det er jo litt deilig og... Etter det var det rett på show på Nesodden. Aldri vært der og aldri tatt båten dit, så to nye opplevelser på en dag :) Sovnet på båten på vei tilbake.. Og så gikk jeg rett i seng klokken 19..

Og der ble jeg i sengen... Med alle klærne på og alt.. Helt til klokka ringte 7.45 idag... God morgen!! Kan ikke huske sist jeg sov så lenge.. Feels Good :)

Var tom vors her, men det stoppet ikke meg fra en lang tur i drømmeland :)

Nå er det mere trening, mere løpe rundt Sognsvann..! Yey..

Etterpå er det sommershow.. Kom å se da vel, er på NIH det også!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar