fredag 10. juni 2011

The beauty of truth: whether it is bad or good, it is liberating. - Paulo Coelho

OK.

HVA FAEN SKJEDDE I GÅR? Haha.. Dagen tok av :P

Ja, får vel begynne fra starten, så dere får en liten oversikt. Skal prøve å få med alt :P

Begynte dagen på jobb som vanlig, og jobbet til 4.. Kjedet meg ENORMT, og ville ikke hjem, så bestemte meg for å dra til hallen, for å se på Force sin trening istede. Fikk stuntet litt med Lars, for nå er det ikke lenge til EM, så all trening hjelper.. Selv 5. minutterne er viktige :) Haha stuntet uten sko og med masse klær og kjole og ja :P Så ordnet jeg meg litt og tok følge med noen Spiritjenter fra hallen. Vi skulle nemlig ha show på Bislett Games! Så ingen trening i går altså..

Vi møttes tilslutt alle på kontoret til Espen, som ligger like ved, og fikk utdelt gule t-skjorter. Oppdraget gikk ut på å hedre Usain Bolt og lage liv på tribunene!! :) Vi stuet alle 13 cheerleaderne inn i en Bolt-van og så ble vi kjørt rundt på banen og hoppet av etterhvert. Jeg var først! I starten var det greit og gøy, men etterhvert ble det litt kleint iom. at publikum ble litt lei av å klappe i takt. SÅ sa speakeren at alle måtte dra "bolt-posen"... Og det var vå andre opg... Nemlig å VISE publikum hvordan det gjøres.. Oh yeah :P Og akkurat da kommer selveste Usain Bolt ut i sportsbil rett forran meg :P hihi.. Så kjørte hn en hel runde og ble hedret :)

Deretter løp vi inn i midten av arenaen og gjorde en a-frame og dro posen hans, når Bolt ble intervjuet osv.. Når han var ferdig-snakket løp han av banen og highfivet alle oss på veien :)

Espen hadde fikset front row seter :D Så da ble det å se litt Friidrett etter showet!! Jeg har jo alltid vært litt interessert, og det var morro å se "kjente fjes" in real life.. Og fortelle de andre om Golden leauge, hva en hare er osv... Hehe.. Men så kom regnet igjen.. Rett før Bolt skulle på... ALLE ble søkk våte, men ingen ville gå, for vi kunne jo ikke gå glipp av helten selv.. :) Ja Bolt kom, Bolt løp, Bolt vant! Sjokk..!! Han løp hele stadion rundt.. Og siden vi sto helt nederst fikk vi highfive igjen :)

Så var det bare å skynte seg hjem før forkjølelsen kom snikende..! Det var HELT stappet på trikken og jeg var altså HELT gjennomvåt inn til trusa og langs lårene, på magen og armene.. Selv med jakke på!!

Espen var så søt og ville dele VIP-billettene sine med meg, siden jeg bodde nærme og var gammel nok. Men siden festen begynte rett etter konken, så hadde jeg ikke god tid hjemme.. Bare kastet på meg noe pent og ikke minst tørt.. Deretter dynket jeg håret i hårspray for å holde regn-krøllene i sjakk. Sminket meg på trikken og så var jeg good to go :)

Afterpary var litt lame i begynnelsen, men det hjalp at alt var gratis (ja alkoholen også..) og de hadde de DIGGESTE dessertene. Sushi var det der og, og kyllingvinger og annet digg.. All you can eat for FREE!! Men Espen og jeg var bare halvveis igang med spisingen før seleveste Verdens-stjerna dukket opp på ny... Usain Bolt i egen person, med Jamaica Crew med seg ;) Alle løp til scenen, men jeg og Espen holdt oss litt i bakrunden for å spise ferdig.. Neppe god ide for lille meg å presse meg frem helt forran uansett.. Så jeg fant meg en perfect spot sånn halvveis BAK scenen, litt på siden. Der kunne jeg sitte på scenekanten (stort pluss, high heels) og få nice view av en flott verdensmesterrumpe! Usain ble intervjuet igjen.. Og så fikk han slå seg løs som DJ.. Hehe. Kjempegøy!

Usain sin venn som sto ved siden av han, fikk øyekontakt med meg, blunket til meg osv under "konserten".. Jeg ble litt flau, men smilte jo tilbake, der jeg satt =) Endte med at han sendte en livvakt bort til meg, med telefonen sin, for å spørre om nummeret mitt. LÆTTIS!! Føltes ut som jeg ble spurt på som i 4. klasse..! Haha! Men ja. Han fikk nummeret, men jeg hadde bare 4 % batteri på iphonen.. Kriiise.. Anyways, så tekstet vi litt, han lurte på hva jeg skulle i kveld osv.. Jeg sa at jeg ikke skulle noe, men at jeg hadde jobb på morningen. Fant heldigvis en stikkontakt, hadde jo seff med lader ;) Deretter fikk jeg en oppfølgende mld med invite til hotellrommet deres :P Sa pent nei, til det gitt =) Når de tilslutt gikk, løp Usain ut med livvaktene for å slippe autografer osv.. Men kompisen ventet litt, fant meg, og fikk en liten klem da.. Hehe. På veien ut fikk alle en "Bolt-Bio" gratis =) Og jeg sto rett ved siden av Carew i "køen" ut btw.. Plutselig var ikke han noe kul lenger :P

Vel hjemme i sengen og nesten i drømmeland fikk jeg en ny mld med "kom til VU, det blir gøy". Måtte tenke meg litt om, men betsemte meg tilslutt, etter litt overtalelse på facebook for å dra på meg penstasen og feste litt, på en Torsdag :P

Tok en taxi, selv om det ikke var vits, for VU var jo nederst i Bogstadveien ;P Vel der følte jeg meg passe dum, for kom jo ikke inn.. Sto jo ikke på gjestelisten ;) Heldigvis kom både "KJ" og Bolt ut for å hente meg etterhvert. Da sa dørvakten pent ja :) Morro å håndhilse sånn ordentlig og liksom "henge" med han. Siden jeg oppførte meg litt tilbaketukken i forhold til alle jentene som presset seg på Bolt, så ble jeg en del av gutta følte jeg. De passet på meg! Morro det, for da fikk jeg muligheten til å snakke med Bolt på ordentlig. Fikk noen stygge blikk av missunnerlige jenter i korte kjoler og tupert hår ;) Spurte bla. Bolt om hvorfor han drikker når han er idrettsmann og fikk svar tilbake at "jeg er jo ung enda :) Så klart blir det jo litt fest da..". Ellers hang jeg mest med de andre guttene og danset litt. Fikk jo så mye drikke jeg ville og skjønte jo lett at de ville sjenke meg litt.. Men jeg holdt glasset fullt hele tiden (dvs. drakk ikke av det) for å lure de litt. Ellers var det gøy å se at "event-fyren" fra showet var der og var driiiita. Sjarmerende fyr på 40 der altså :P sammen med mange andre "viktige" gamle menn. Wierd.

Plutselig begynner livvakter å dra i meg og alle "småløper" ut, for da var Bolt på vei hjem =) VU hadde egntlig stengt, men hallo, ikke at Bolt brydde seg... Men klokken 4 hadde han fått nok. Så da ble man dratt inn i en panserbil på vei på Radisson SAS hotellet. Bolt hadde med seg to blondier som allerede hadde startet forspillet på fanget hans.. med hvernadre ;) Sjarmerende. Vel fremme fikk jeg jo så klart en ny invite av kompisen... MEN der gikk grensen min for dummeheter. Kyss på kinnet fikk holde. Jeg mener, hey. Bolt kunne jo dele litt.. ;)

Taxi hjem. Sjåføren glemte å trykke på Taxameterknappen.. Win. 79 kr for turen hjem :)

Forsov meg jo så klart til jobb.. Så da ble det ny taxi. Fail. 289 kr... Hehe.. Men rakk det da!

Vi har hatt seminar. Altså forelesning hele dagen. Trøtt. Pain. Men overlevde!! Treningen gikk også ganske bra! Føler jeg og Lars kunne vært bedre forberedt.. Men SO er jo uansett bare for å presse oss til å få ferdig EM-showet, så vi er i rute. Regner derfor ikke med at vi står på alt 100% i morgen ;) Men så klart hadde det jo vært morro! Drakten henger til tørk og jeg er klar for kvelden!!

Natta <3

6 kommentarer:

  1. Hvor overlegen og drøy kan en jente bli egentlig?

    SvarSlett
  2. Hvordan er jeg overlegen?

    SvarSlett
  3. Klarte å rote meg inn på bloggen din, og har lest noen av innleggene dine.. fy faen ass.. blir nesten kvalm

    SvarSlett
  4. Uff da, det var dumt. Da er det kanskje lurt å ikke lese her mer :)

    SvarSlett