onsdag 15. juni 2011

Sa noen trene?

Ho... Idag har vært en SYKT bra dag i hallen :) Jeg og Lars trente først PS.. I TO (!!!) timer effektivt! Vi monger litt med koreografien, for det skal faen ikke være lett å få kabalen til å gå opp.. Vi vil jo endre litt fra Summer Open, vi manglet jo one-arm-stunt, som noen kanskje har lagt merke til. Ellers er nivået det samme.. Ække lett å få oppganger og nedganger til å matche. Vi putter inn en ekstra ting, og plutselig må alt endres!!.. Kan ikke endre det til en twist her, for monger med grepet i toss sånn og kan ikke gjøre pop off der, etter den greia, for det er stygt og ødelegger tempoet, sånn. Kan ikke gjøre den x-en fra den, for det passer ikke med... LALALA :P Men vi tror vi har'n nå =) Hihi.. Treningen i dag gikk iaf kjempebra! Nå er det bare å prøve å huske hva vi ble enige om.. :D

Bildene er fra oppvarmingen til "Lada" under Summer Open :) Superspotter Rasmus og meg!

Yndlings-ps-basen min :)

Etter at jeg og Lars var ferdig var det på'n igjen med en gang med litt gs :) (Nei, skal ikke stille, vi var flinke og trente til uttaket tenk). Jenny is back, og da var så klart makker'n hennes, super-Nathalie med og! Og Kine bak heldigvis! Det var SÅ gøy! Vi gjorde så mange avanserte stunts som jeg ikke har gjort på lenge..!! 1,5 time trening der og.. Hihi..!

Så tusen takk for en fantastisk trening alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar