onsdag 10. august 2011

Ekte venner..

Thomas er borte, og det gått en hel dag. Vet ikke helt om det har sunket inn enda, jeg tror ikke det. Jeg var med familien i hele går, dro rett fra Gardermoen og rett til Bærum, med koffert og alt. Idag har jeg hatt en mer rolig dag. Når jeg sto opp var Thyra alt i barnehagen og Mamma i møte med begravelsesbyrået. Da ble det ble litt mimring alene på Macen til Mamma, så på gamle bilder av dem på turer til Danmark osv.. Når alle kom hjem var det min tur å dra. Skulle egentlig bare trene litt kort (til show under landskampen i morgen/idag) og så legge fra meg baggen på Maja.. Kanskje pakke litt og dra hjem igjen.. Men planen ble endret og jeg kom meg aldri til Heggedal.

Det er i sånne tunge tider at man virkelig ser hvem som bryr seg og hvem som er ekte venner. De som setter andre avtaler til side bare for å være der, de som takler at man er lei seg og kanskje litt sint, de som godtar din reaksjon, de som forstår... Jeg er heldig og har flere sånne venner:)

Det ble en koselig stund her i sofaen, vi fire. Litt trist med kos og klem og trøst.. Og masse latter og tull.. Pluss Whisky og marsipankake. Takk dere!

Dette blir en hektisk helg, hvis alt går som det skal.. I morgen blir det å pakke alt til USA og ha show under landskampen. På torsdag er det minnestund og avreise til Danmark. Fredag er det begravelse og hjemreise til Oslo på kvelden (for min del). Lørdag, avreise NY.. Ho..

Jeg skriver om Island snart.. Må bare få ork..

Natti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar