tirsdag 16. august 2011

Fly igjen :O..?

Oi, har ikke fått blogget så mye :P sorry!!

Men japp. Nå sitter jeg på flyplassen i NY igjen!!

Litt ferie nå, før jobbingen starter ;) Masse soling og bading i Florida.. Det blir NICE :D Skal mellomlande i Atlanta, og blir der en natt, flyr videre til Orlando tidlig i morgen, og så blir det roadtrip til dit vi skal.. :P Husker ikke hva det stedet heter da men.. Haha :P

Hmm kan prøve å skrive litt om hva jeg har gjort hittil. Landet ganske sent på kvelden. Jeg trodde jeg var smart som valgte "Shuttle" isetde for taxi (mye dyrere med taxi), men den tok forever.. Det tok 2 1/2 timer, når det egentlig kun tar 40 min med taxi. Rakk ikke gjøre så mye, men litt stand up fikk vi med oss iaf ;D Hehe skikkelig bra faktisk. Og enda bedre siden både jeg og Rick hadde litt innabors :P

I går shoppet og bare gikk rundt vi litt, og spiste på et skikkelig fint sted "The Russian Tea Room" og så så vi en musical etterpå :D Chicago!! Det var syyyykt bra!!!!!

Idag har jeg og Rick stuntet litt på random steder i NY, og jeg har fått shoppe litt på Macy's og Forever 21 bla. Butikkene er virkelig GIGANTISKE. 5-6 etasjer!! Trodde aldri jeg skulle finne veien ut :P Vi var også på et museum, "Belive it or not" heter det tror jeg. Døsmorro med masse fun facts og rare ting å se.. :P

Hmm.. Jge har sikkert glemt noe :P men men..

Klemmer til alle i Norge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar