onsdag 3. august 2011

Fornying :)

:P Siden jeg har så mye utgifter den kommende tiden, så synes jeg det var utrolig lurt å dra på IKEA idag. Fikk tom selskap av Rasmus. EN gutt (?!?!). Rasmus var veldig flink som ikke klagde. Mye flinkere enn pappa. Og jeg var veldig flink som ikke skulle "se på alt". Mye flinkere enn mamma :P Og dagens pluss ble definitivt at vi spiste Svenske kjøtboller. ALLTID en slager!

Men nå er det iaf veldig fint på rommet mitt. Hengt opp alle medaljene mine gjennom tidene, klistret på noe stæsj på veggen, hengt opp masse bilder og sortert og kastet MASSE dritt. Dessverre takket klesskapet mitt for seg idag; Alle hyllene endte opp i bånn. Det må rives.. Og, sukk.. Nytt må kjøpes. MERE utgifter :( Men det får vente til jeg skaffer meg en snill venn med bil og så får klærne bare ligge sånn fint langs sengen :P Hmm.. Må bli etter USA :)

I morgen blir siste dag på jobb tror jeg, før jeg reiser til Island for helgen :) Deilig med fredag på en onsdag! Blir vel å pakke litt og sånn da!

Nå er det nattinatti. Tidligvakt og greier. Oh holy..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar