onsdag 10. august 2011

Nothing I ever say will make you listen


Idag har jeg sovet lenge, ordnet med flybilletten fra Danmark til Oslo, pakket til USA, vasket mere klær og jah.. Vært flink :P ..Og sunn! Jeg og Mathilda (eller ja, mest Mathilda) laget salat. Nam!!

Fikk besøk av Didrik også, en liten kort visit. Men jeg skulle jo på Ullevål å ha show, så han kunne ikke bli så lenge.

Show idag gikk bra, anyways..! Alltid gøy å opptre.. :)
Her er vi rett før vi skal løpe utpå.. :P


Nå er jeg hjemme hos mommy.. Har flettet Thyra, sånn at hun får krøller i morgen :) Prinsessekjolen henger klar til minnestunden i morgen..

Minnestunden blir nok tøff, så jeg gruer meg litt. Kom på at jeg har pakket med meg høye heler, som kan bli noe problematisk, siden jeg skal bære kisten. Kanskje jeg bare skal sverge til Conversene alikevel :P

Jaja natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar