fredag 19. august 2011

Floridaaaa :)

Ok, så nå har jeg vært i Florida noen dager.. Først bodde jeg på et hotel PÅ stranden. Helt herlig!!! Har hatt to dager med "ferie", og er NOE solbrent :P Solet meg masse og badet i Atlanteren! Det er helt sykt hvor varmt vannet er faktisk.. Vandt til kalde Norge jeg ja :P Det er dessverre orkan-sessong, så det regner innimellom, men jeg klarte jo å bli solbrent selv om det var litt overskyet (noe som kanskje det var bra at det var..). Varmt er det ihverfall!!! Er jo på breddegrad med Sahara-ørkenen, så... Hihi. Men de to siste dagene har det vært veldig fint vær, selv om det kan skifte kjempefort. Plutselig regn og plutselig sol igjen :) Har også trent litt en kveld, med Rick, i en gym her nede hvor han kjente noen folk, kjempegøy!!! :)

Nå har vi begynt å jobbe ordetlig og byttet hotel til et som er nærmere der vi jobber. Er inne i dag nr 2. med cheer camp for et High school lag her nede :) Supergøy, selv om vi jobber fra 08.00-20.30, med kun en halv times lunsj-pause i 12-tiden og en lengre pause midt på dagen. I går sov jeg rett ut på sengen i den lange pausen, hehe, men idag har vi spilt mini-golf og spist og sånn. Og i går kveld var jeg på kino og så "The Rise of the Planet of the Apes". Ganske bra faktisk :)

Nå må jeg gå... Jobbe jobbe jobbe.. :D

Klem klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar