onsdag 24. august 2011

Tilbake i NY :)

Japp. Nå har jeg jobbet ferdig i Flordia, og idag er vi faktik ferdig med dag 1 av en ny camp :)

Den siste dagen i Florida var veldig bra, utrolig å se hvordan rutinen til laget vi trente ble! Etter campen gjorde vi ikke så mye, men jeg øvelseskjørte litt :O hihi supergøy og ikke så vanskelig som jeg trodde det skulle være.. (Ja, første gangen i mitt liv bak rattet...) Kjørte automatgir da så, trengte egentlig bare konsentrere meg om gass, brems og styre :P Jeg kjørte bare rundt på en parkeringsplass da, men jeg følte jeg var flink! Det gikk bare ikke så fort :P haha..

Dagen etter sto vi opp SICK tidlig og dro til flyplassen for å dra tilbake til NYC :) På to dager har jeg gjort dødsmange turistgreier :P "Madame Tussaud" (hvordan man nå skriver det :P), "Empire state building", stuntet inne i "Grand central station", syklet i central park, tatt masse t-bane, hest og kjærre-tur, vært på NY naturhistoriske museum, Chinatown, Little Italy og så klart shopping overalt :D og joo, så enda en film på kino; "crazy-stupid-love". Supermorro film!

Så ja.. Nå har jeg forlatt storbyen for mer camp som er et stykke utenfor. Skal tilbake til sentrum i morgen faktisk, for det er opphold i campen, og da skal vi se "ground zero" og frihetsgudinnen bla :D 1. dag av ny camp har vært veldig morro. Dette laget var sykt mye flinkere enn det forrige laget :P Idag har vi også vært på et stort kjøpesenter :D Kjøpte ikke så mye, men Ray Bans og en sykt kul genser fra Levis fikk jeg med meg idag :)

Men må sove nå. Må opp tidlig for å unngå kø :P

Klemme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar