fredag 28. september 2012

Dagene fyker avgårde!

Herregud. Så var snart denne uken over og så blir det helg på ny.. Denne helgen har jeg heldigvis svært lite planlagt. Kun male og fikse i leiligheten, og kose meg i godt selskap :)

Mandag ble dagen fra helvete med spontan flytt, morfar sin bil som fikk motorstop, jeg på jobb og kun sover et par timer og en masse krangling, skriking og grining... Men nå har vi iallefall fått opp nesten alt vi eier opp i leiligheten. Mangler fortsatt kjøleskap og vaskemaskin, jeg og Mathilda har hver vår halve seng. Men vi klarer oss :)

Ellers har jeg bare jobbet og trent! Amazing fikk starten av koreografien sin og var ganske flinke til å lære!

Idag har Leila vært på jobben min på besøk med nydelige Sofie, så det ble masse babykos på jobb. Etter det ble det en liten tur på Bryn Senter sammen med de to for litt lunsj! Fan den fine rosa genseren Lana Del Rey har på seg på kampanjen for H&M!! Lykkelig :)

Nå er jeg kos mamma litt for å vaske klær i natt. Seinvakt i morgen heldigvis..

Peace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar