lørdag 8. september 2012

Soffalørdag! ☺

Har virkelig ikke gjort noe fornuftig i hele dag, men det er helt fantastisk!!

Jeg jobber jo bare 50% nå, så man skulle tro jeg hadde masse "dødtid", men det har jeg altså ikke. Emil sier at jeg er en "busy-girl" og det kan jo stemme bra. Hele forrige uke ble det barnehagejobb og nattklubbjobb og trening, og tur ut og jeg var vel ikke hjemme på 4 dager i strekk. Dere skulle sett den baggen jeg hadde!! 

Må jo liksom drasse med meg treningstøy og cheersko, sminke og tannbørste, vannflaske, paraply, ulike klær (må jo ha litt å velge i også).. pluss masse jeg sikkert ikke trenger også :P



Derfor NYTER jeg denne dagen og orker ikke tenke på NOE... Bare zappe på tvn og oppdatere facebook og instagram :P

Håper dere liker at bloggen er tilbake!! 

Peace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar