tirsdag 11. september 2012

Klubben i mitt hjerte

Fortjener litt "voksenpoeng" idag. Ordnet, ringt og mailet med gamle leiligheten, OG fikset ny leilighet! Woho! Skal skrive kontrakt i morgen, og når det er gjort så skal jeg fortelle mer og legge ut bilder og slikt! 

Jeg har gjort mer voksenting også. Vekket Thyra, gitt hun mat og kledd på hun og flettet håret hennes og fulgt henne til skolen. Mamma Ida. Laget middag til hele familien gjorde jeg også.. :)

Har også vært på styremøte i Viqueens. Jeg sitter faktisk i styret hihi. Jeg vet nå alt hva som skjer, og til jul får vi en kjempefin gave fra Viqueens til Viqueens =) Gleder meg!!

Men siden vi snakker om gaver fra Viqueens til Viqueens..

Vi fikk ENDA EN MATTE idag faktisk, så nå har Viqueenshallen 3 matter woho... 

Vi syter ikke da for å si det sånn!

Etter styremøtet trente jeg GS, og den nye GS'n min heter nå VQ LLAMA ;) Jenny, Nathalie, Lotte B og meg :D

Gleder meg sånn til konkurranse!! Forhåpentligvis blir første konk. i Stavanger..!

Men nå skal jeg se mer på OL i RG på nett.. De er så flinke ^^ (fikk aldri sett den delen av OL i sommer, for da var jeg på hytta..)

Peace, og natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar