fredag 14. september 2012

Ida redder Lomvi & Sneak peek på dagens trening!


I går sovnet jeg før 22 (DET skjer jo aldri). Derfor inget innlegg :P

Jeg reddet en LOMVI-fugl på jobben i går! Ida til unnstettning!

Dette er da (etter nøye research) en uttryddningstruet art, som "kunn" lever i vann.. Altså flyr den bare på vannoverflaten. En stakkars Lomvi-fugl hadde forvirret seg til barnehagen min. Mine kollegaer oppdaget den, og så at den sleit, og ville ta livet av den.. Heldigvis var det et barn som påpekte at det så ut som en pingvin når den "satt", og da kom sjefen min på at hun hadde lest noe om noen rare fugler som ikke kunne fly som måtte "sjøsettes". Så da trår Ida til. Jeg er virleig ikke redd for dyr, og etter å ha fått på meg hansker (vil jo ikke få fugleinfluensa) og funnet ett teppe og en plastboks var det bare å fange den. Det var jo ikke så vanskelig iom at den ikke kunne fly.. Men den var veldig redd og prøvde å bite meg, så jeg tok pleddet rundt nebbet og holdt litt rundt det. Så tok jeg og sjefen bilen hennes til Østensjøvannet og der ble fuglen satt på vannet! Den dykket ned med en gang og når den kom opp "løp" den av gårde på vannoverflaten. Happy ending på den historien!!


Jeg trente såklart også Amazing igår, sammen med min kjære Maylinn! Endelig får jeg tilbringe høyt savnet kvalitetstid med henne på togstasjonen igjen!!

MEN 
Her kommer noen bilder fra dagens Spirit-trening!!

Pyramidetrening tar på :) Men det er jo gøy også da!!


 Stuntegruppa mi for dagen =)

 Tror ikke Jenny er noe glad i meg :(

Jenny skrev "KUKK" på meg :(

Men men...

Nå er det natta. I morgen tidlig skal jeg i banken og sette inn depositum, og Mathilda skal hente nøkler til leiligheten!! OH lykke!!! Kanskje jeg klarer å grave frem litt penger til speilrefleks-kamera også, fant et billig ett på Bryn Senter idag, bare 2999,-!!!! Canon 550D eller noe, er det bra? (Hmm.. Skal egentlig kjøpe iPhone5 også... Hvordan skal dette gå.. )

Og.. I helgen skal jeg kanskje møte babyen til Leila, dra på café med Isabell, kjøpe maling og begynne å pusse opp kjøkkenet i nye leiligheten, være modell på moteshow, kjøpe løpesko sammen med pappa OG en tur til Sverige!! Hektisk!!! :)

Peace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar