tirsdag 25. september 2012

Helgen!!!

Sorry gutta for at jeg blogger en gang i uka her. Gleder meg til alt er i boks i leiligheten og internett er på plass og alt det der, samt at jeg skal kjøpe meg en iphone eller ipad i nærmeste fremtid :) Da blir det bloggins vett! 

Helgen har vært helt kaos! Bra kaos for det meste, og litt dårlig kaos også. Har jo ingen andre å skylde på bortsett fra meg selv, men jeg har gjort mer på en helg enn på hektisk uke :P

Ja! Så har man flyttet igjen. Eller.. Nesten ihvertfall. Lever i Cheap Monday-baggen min som en annen uteligger :P Men vi har fått en madrass i leiligheten som vi deler alle tre, og det funker jo for nå ;)

 Haha, vi sover på kortsiden :P

Se så søt jeg var når vi bar sofaen opp :P

 Veldig mye møbler.. Not :P Fin filmkveld med macen på en stol! Dette var vel i forrige uke..

Mathilda og Stina malte soverommene på en dag!! 

Og nå over til helgen. Begynte med jobb i barnehagen på fredag og rett til Vq-trening med Amazingjentene og så spirittrening med korreograf! 

Min gode venn Mika er her for å hjelpe Force med PS og slikt!! Han er alltid så gøy!

Ble en sein økt, og jeg var vel ikke ute av Vq-hallen før halv ti. Heldigvis ble jeg kjørt, for skulle jobbe på Yatzi fra ni egentlig... Det ble en blandet jobbøkt, og så klart en sein natt. Så var det tidlig opp for å trene med girls'a. Først Llama-gs'n og så Spirit! Når vi var ferdig ble jeg og Kine hentet av moren hennes og kjørt ned til byen for å løpe under Oslo Maraton sammen med TV2 for "aktiv mor kreft". Vi skulle riktignok ikke løpe veldig langt, men 3km er langt nok altså i et godt tempo, så fikk litt trekkhjelp av Rachel de siste 100 meterne.. 

 Veldig vakre rett etter målgang!

Etter løpet dro jeg rett til leiligheten og sov noen timer før jeg sto opp og fikset meg for enda en jobbnatt på Yatzi!! Og dermed enda en sein natt...

Og enda en tidlig morgen med GS-trening, og mer korreografitrening med Spirit og Jibreel som vi jobber med nå. 
Sneakpeak på starten av rutina :)

Blir mye fancy greier altså!

Pernille tar ikke selvmord altså! :) Bare skrur litt :D

Tullejenny!

Vi ble så klart litt på overtid, og etter treningen var det bare å skynte seg videre til neste punkt på skjemaet; Tur til Årnes og Maylinn! 

Jeg og Maylinn trener jo Amazing, og på en natt lagde vi halve showet og bestillte musikk til Eiker!

Så var det bare å stå opp 5 for å dra inn til Oslo sammen med Maylinn og pappaen hennes idag!

Snakk om få timer søvn på en helg!!!! :(

Jobbet til fire og etter jobb kom mamma og morfar med et flyttelass til leiligheten. Nå har vi bittelit mer ting :D

Må bare legge ut bilde av pizzan jeg lagde på jobben!!

:)


Oh BTW....

Jeg og Mathilda skal på Swedish House Mafia i desember. Billetter i boks :D

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar