onsdag 12. september 2012

Regnbortdagen

Skrev vel egentlig i forrige innlegg at vi har fått leilighet, men idag har vi FAKTISK SKREVT UNDER PAPIRENE!! Woho..! Så dagen idag begynte med at jeg og Mathilda dro til byen og møtte Stina, og så løp vi gjennom regnet til leiefirmakontoret.. Vi ble våte da kan man si, for det regnet jo sidelengs, så hjalp lite med min geniale (lyserosa) paraply :P Men vi er lykkelige, for vi kan faktisk begynne å pusse opp i helgen, hvis vi får til å sette over penger og hente nøkler og alt denne uken. YES!


Etter møtet hadde jeg, Stina og Mathilda vårt egne lille møte på Pascal, og varmet oss med kakao ^^ Oppussingsplanene er klare!


Etter vårt lille cafébesøk måtte jentene videre på jobb, men jeg hadde noen timer å slå ihjel før trening, så da ble det "frokost" på Rice Bowl med Emil =) Mys mys..! Elsker maten der, og så er det jo relativt billig ^^

På trening nå tester vi ut grupper og slikt, og det er en gøy og spennende periode. MEN vi er en flyer for mye, så det er masse press nå.. Jeanette vil at vi skal bli bedre i turn og bli mykere, så her har jeg en jobb å gjøre...!! Skru skru, tøye tøye!!

Hadde GS-trening i dag også, og showet begynner å ta form! GØY! Får bare håpe vi får dratt til Stavanger. Vi er SKIKKELIG treige med å bestille billetter :P Og så vet jeg ikke om vi er meldt på heller..

For noen uker siden tok Espen noen random (ikke de fineste, hehe) bilder av meg med en jakke vi har lyst til å produsere for Viqueens. Jeg har syyyykt lyst på den jakka, men det koster dritmye å bare lage en eller to.. Derfor må vi lage MANGE! Så hvis dere har lyst på denne jakka, send en interessemail til sponsor@viqueens.no. Er det mange nok som vil ha, så blir det noe av :D


 Elsker logoen bak!


Nå er det natta, ikke noe mere fri nå.. Imorgen begynner alvoret. TIDLIGVAKT: Opp 4.45! Peace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar