fredag 13. november 2009

13. November idag! Just so you know =)

Idag er en meget spesiell dag, som jeg aldri kommer til å glemme. Kan si så mye som at livet mitt tok en helt ny rettning denne dagen for tre år siden, en rettning jeg er evig takknemelig for å ha fått lov til å gå! På tross av motgang og triste stunder, så er glad for at det er her jeg har endt opp, det har sååååå vært verdt det =) Sjebnen er en rar ting, og den ville visst at jeg skulle bli cheerleader...! Jeg takker og bukker.

Dessverre har det seg slik at denne dagen har klart å falle på en Fredag, som vil si at idag er Fredag den 13. =S Så åndelig som jeg er (siden jeg så klart tror på både sjebne og karma) så er jeg overtroisk, så dette blir en kjip dag. Fett at jeg skal til legen idag da... Fre. 13. kl. 13... Det blir ikke bedre liksom.. gah! Men jeg skal holde øynene ekstra åpne for "farer" og tenke positivt, mens jeg feier for meg selv, denne speielle dag, som så vidt har begynt =)

Nå skal jeg få meg en god natt søvn og lade opp til "helvetesdagen"...

Alle som skal til Sauda... Kjør forsiktig, jeg er glad i dere =) Vær forsiktige alle andre jeg er glad i også, for den saks skyld!

Nattnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar