torsdag 19. november 2009

Beach Cup, Tropical Island!!

Dette bildet er fra sist jeg var der, som er noen år siden. Det morsome er at jeg nettopp hadde farget håret mitt brunt før denne turen også =P Hehe, jaja... Tradisjon?? Jeg gleder meg iallefall noe sinnsykt. Bort fra alt stress og mas, bare ligge på en bademadrass og flyte rundt, uten en bekymring!! 25 grader celsius... Cheerleading... Himmel! Ida trenger ferie nå!!

Flynærvene er på plass.. Men det er vel også det eneste. Har ikke pakket eller NOE enda =S Men men... Vet hvor passet mitt ligger da, og det er vel det viktigste. Og ehm.. Når bussene går, det vet jeg også =P Go me..!

Nei nå får jeg gå å gjøre noe nyttig, så kanskje det blir noen timer søvn i natt alikevel. Mat må jeg ha og =P

Så.. Ehm.. Snakkes folkens... På Tirsdag :D:D:D Baha!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar