lørdag 14. november 2009

Etter regn kommer solen =) og iPhone!

Og regnbuen og... Ja dere skjønner.

Nå ser jeg den lyse siden av saken (om at jeg mistet mobilen min i går), og har ringt forsikringen min, og bestillt meg iPhone =) Yey. Fikk 2300 kr avslag (dvs, ca hva mobilen jeg mistet var verdt), og da ble det ikke så ille dyrt.. Gleder meg masse! Men altså.. Jeg bestillte bare 3G og ikke den nyeste 3GS.. Vet ikke hva det vil si en gang.. Men men.. Ble en del billigere iaf. Noen som vet forskjellen, og om jeg gjorde noe dumt nå??

Uansett.. Planen med å dra til Oslo for å albue meg frem til den delige vesken fra Jimmy Choo for H&M, gikk i vasken. Jeg trengtes her hjemme hos mamma, og hadde bare ikke samvittighet til å "rømme". Derfor ble det netthandel, med det gikk jo faen ikke... Satt og trykket på "oppdater"knappen siden kl. 09.00, og når siden først åpnet seg, så var alt utsolgt... I Sverige og Danmark også. Blæ blæ og mere blæ!!!!

Men men... Pengene ble spart og invister i den nye iPhonen min istede, så det er jo på en måte greit. Men åååå... Jimmy Choo..!

Nå skal jeg gå å hente det nye simkortet mitt... Så er mulig å kontakte meg igjen snart =) Nå må jeg bare overleve med en fuktskadet gammel sony ericsson en ukes tid, men det skal jeg klare!

PS. Samme nr som alltid =)

Klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar