søndag 1. november 2009

En ny måned...

Ja.. Da er det bare en måned til jul også =O Shit.. tiden flyr avgårde... Og jeg høres ut som jeg er gammel, haha =P Men når jeg tenker over det, så kjennes det ikke ut som det er så lenge siden det var sommer... Men men.. Snøen kommer sikkert snart nå. Huff og gru. Men dette vinterhalvåret her skal jeg prøve å komme meg litt ut i bakken igjen... Sto verken på snowboard eller slalom (nei jeg går ikke på langrenn) i det heletatt i fjor. Fy skam! Det er jo så morro!! Har jo et mål om å bli litt god på snowboard også.. Gutter digger jo jenter som er gode på det. Eller twintip og hoppe på de høye hoppene og gjøre saltoer og skru osv... Hadde vært fett å kunne.. Bare synd jeg er sånn pyse når det ikke står noen der for å ta meg i mot, hadde hjulpet med en liten cradleguppe ja (dette gjelder bassenger også, jeg hopper kunn "rett ned" fra stupebrett, og femmern er max). Men nok om det... Idag var jeg en tur i hallen og det var kaldt. Kos å henge med Tomas og Mona, de er alltid så søte =) Ellers var Vq-cheergeeks eliten godt representert, men unntak av Maylinn, samt et par til. Men Ann, Lars, Helle og Didi.. Og Tine var der iaf, og det ble litt stunt og tull som vanlig ;) Etter det ble det en tur ut på landet igjen, altså en tur til Heggedal for å feire ettårs bryllupsdagen til mamma og Thomas =) Siden jeg nå er mammas forlover, så følte jeg meg forpliktet til å komme. Masse kos og god mat!! Og min eeeeelsklingsThyra!! Det tradisjonelle "julebildet" ble tatt i år og, og denne gangen så fikk Vilde, kjæresten til broren min, æren av å få lov til å være med =)

Fått tilbakemld om at det er ønskelig med mer cheer i bloggen, så her kommer fler bilder fra Eiker Open ;D
Vq Star

Meg og Helle =D Fra Spiritshowet!

Spirit, Heel!

Her er også film fra Eiker:

Viqueens godt og blandet.. Coed Group Stunt!
http://www.youtube.com/user/kurtzick#p/u/0/g6eLh3D5Os0

Viqueens Innovation, Didi og Tine, Partner Stunt!http://www.youtube.com/user/kurtzick#p/u/4/aHbfugpuK8s

"Jag blev ett måndagsbarn
Hela livet blev en helg
De e månda snart
Men jag lever för ikväll
....
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg"

Klem klem! Nå begynner nok en uke..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar